14 Haziran 2016 Salı

| Eski Dost Blogger'a Dönüş

İlk kişisel blogumu Blogger üzerinden açtığımda bundan 5 yıl öncesiydi. Ne seo biliyorum ne düzgün bir makale yazmasını... Kendimce edindiğim ve aklımda kurduğum fikirlerimi paylaşıyordum. Bunu yaparken de ne yazı düzeni ne makale yazımı hakkında zerre kadar bilgim vardı. 5 yıl önce ilk blogum da yazılar yazdım ve tuhaftır ki insanlarında hoşuna gitti. Baya bir yorum ve ziyaretçi çekmeyi de başarmıştım. Özellikle en büyük başarım ise blogumun pagerank değerinin yükselmesiydi. Nasıl yaptığımı sormayın bende o dönemlerde farkında değildim.


Uzun lafın kısası Blogger benim ilk göz ağrımdır. 5 sene önce başladığım blog hayatımda yeniden Blogger'a dönüş yaptım ve artık bu blogun son kişisel blogum olacağı konusunda kararlıyım. Hal böyle olunca hem bana ek maliyet oluşturmasın hemde boşuna reklam alıp o maliyeti kapatayım diye ziyaretçilerimi kaçırmak yerine iki taraf içinde en iyisi olan Blogger'da yazmak bana daha cazip geldi.

Artık bundan sonra bir çok farklı konuda yazacağım yazılarıma bu blog üzerinden erişebilirsiniz. 

Teknolojiyi seven aynı zaman işçi hakları, toplu iş hukuku ve iş hukukuna ilgisi olan ve sendikalar hakkında araştırma yapmayı seven birisiyim sadece... Çalışma Ekonomisi mezunu ve sendika uzmanı...

2 yorum: