20 Eylül 2018 Perşembe

| E-Mail Aboneliği Neden Önemlidir?

Bloglarda ya da haber sitelerinde sürekli sağda solda ya da flash banner şeklinde karşınıza çıkan ufak bir pencere de görürsünüz e-posta abonelik bağlantılarını... Neden önemli bu kadar bu e-posta aboneliği?
 
 
Burada bile en alt kısımda sağ tarafta bulunan e-posta aboneliği sistemi biz blogcular önemli bir etken. Biraz önemsiz bir eklenti veya özellik gibi dursa da eğer bir ziyaretçi sizi e-posta ile takip ediyorsa yazılarınıza değer veriyor demektir. bu da sizin yazılarınızı bir şekilde o kullanıcıya ulaştırmanız gerek demektir. Bunun yanısıra e-posta aboneliği yapan ziyaretçilerinize de hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz. Blog yazarları için özellikle benim gibi kişisel blogu olanlar için ziyaretçilere hızlı bir şekilde ulaşmak kesinlikle çok önemlidir.

E-posta aboneliği ziyaretçilerinizle sizin arasında bağlantı kuran bir köprüdür. Tabi ki herkes sizin yazılarınızı takip etmeyecek ancak kendi kemik ziyaretçilerinizi de e-posta aboneliği ile birlikte kendinize bağlamış olacaksınız.

Teknolojiyi seven aynı zaman işçi hakları, toplu iş hukuku ve iş hukukuna ilgisi olan ve sendikalar hakkında araştırma yapmayı seven birisiyim sadece... Çalışma Ekonomisi mezunu ve sendika uzmanı...

3 yorum:

  1. Ben bu sistemi blogger'ıma kuramıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette Blogger E-mail Abonelik sistemi olarak araştırırsanız birçok detaylı anlatım bulabilirsiniz. Bunun dışında takıldığınız yer olursa iletişim sayfasından bana ulaşırsanız yardımcı olurum hocam.

      http://www.ekyildiz.co/p/iletisim.html

      Sil
    2. Teşekkür ederim. İnternetten bakarak da beceremedim maalesef. Hata verip duruyordu, en sonunda bıraktım. Maalesef bilişim konusunda geriyim. Webnode kullanıyorum. Blogspot'um da var ama temalarla anlaşamıyorum. Blogger'ın adsense kıyağı hoşuma gidiyor en çok. Ben subdomain site kullandığım için reklâm ağları kabul etmiyor.

      Sil