14 Ocak 2022 Cuma

| Eski Projelere Geri Dönmek

Üniversite yıllarımda hayata geçirmeye çalıştığım ve maddi yetersizliklerden dolayı gerçekleştiremediğim birçok projeye geri dönüş yapma kararı almış bulunmaktayım. Bunların tamamını zamanla ve yavaş yavaş gerçekleştirmeyi düşünüyorum. Bir proje başarıya ulaşmadan bir diğerine geçiş yapmayacağım. Bu hatayı geçmişte yaptığım için bütün projeler elimde patlamıştı.

teknoend-teknoloji-haberleri

Artık yeni bir sürecin içerisine giriyorum ve bu süreçte bu projelerime daha çok vakit ayırabileceğim konusunda kendimle anlaştım diyebilirim. Gerçekleştirmeyi düşündüğüm bu projelerden ilki, aslında içimde hep bir ukde kalan bir teknoloji haber sitesiydi. Aslında her ne kadar webmaster dünyasına ilk giriş yapan herkesin yaptığı basit bir proje olsa da biraz deneyim elde ettikten sonra yapılması gereken bir proje olarak gördüm ben... Bu proje ile aslında içimdeki taze webmaster'ı da ödüllendirmek istiyorum.

Bu yüzden 2016 yılında açtığım o gün bu gündür çok fazla uğraşmadan bir köşede beklettiğim sitem olan TeknoEnd - Teknoloji Haberleri sitemi yeniden aktif hale getirmeye karar verdim. Şu an için kendi blogumda olduğu gibi Blogger altyapısı kullanmayı ve onunla da devam etmeyi düşünüyorum. Bu sefer SEO konusunda biraz daha aktif olarak ilgilenebilirim. Umarım kendi beklentilerimi ve ziyaretçilerin beklentisini karşılayabildiğim başarılı bir proje olur... 

Bekleyip göreceğiz...

Siteye ulaşmak için: TeknoEnd - Teknoloji Haberleri

Youtube kanalına abone olmak için: TeknoEnd - Youtube

Teknolojiyi seven aynı zaman işçi hakları, toplu iş hukuku ve iş hukukuna ilgisi olan ve sendikalar hakkında araştırma yapmayı seven birisiyim sadece... Çalışma Ekonomisi mezunu ve sendika uzmanı...